bezpłatne szkolenie online

Odkryj 3 FILARY skutecznego EMAIL MARKETINGU w małym biznesie, dzięki któremu nigdy nie braknie Ci klientów!

Dołącz do szkolenia i poznaj sposoby, które pozwolą Ci wdrożyć najbardziej dochodowy kanał komunikacji w swojej firmie! (Lub rozruszać obecną bazę!)

Biorąc udział w darmowym szkoleniu, poznasz 3 filary, na których zbudujesz skuteczną strategię komunikacji email:

Budowanie bazy email

Strategia budowania bazy

Bez tego się nie obędzie! Pokażę Ci efektywne sposoby na powiększanie bazy o kontakty pasujące do Twojego profilu klienta.

Angażujące newslettery

Zaangażowani subskrybenci

Nic tak nie osłabia email marketingu, jak nudne newslettery, których nikt nie chce otwierać. Dlatego zajmiemy się też zaangażowaniem odbiorców.

Email marketing sprzedaż

Sprzedaż

Nie ma sensu inwestować czasu i pieniędzy w bazę, jeżeli nie przyniesie Ci pieniędzy! Pokażę Ci, co robić, aby emaile sprzedawały Twoje produkty.

Aż nie chce się tracić czasu na kontakt, nie mówiąc już o kasie!
 
Wielu użytkowników internetu ma takie myśli, Przyznaj, że też takie miewasz, kiedy przeglądasz strony. Niestety wiele stron jest dziełem przypadku i nikt nie przemyślał treści, które się na niej znajdują! A przecież nawet najładniejsza strona nic nie da, kiedy klienci nie znajdą na niej tego, czego szukają!
Dołącz bezpłatnie do szkolenia i ponad 3 techniki pisania, którymi zrobisz wrażenie na swoich klientach!

Szkolenie poprowadzi dla Ciebie:
Jan Szustak

Direct response copywritingiem i email marketingiem zajmuje się od 2012 roku. Uczył się na warsztatach, amerykańskich szkoleniach online, z książek, od mądrzejszych ode siebie i przede wszystkim pisząc każdego dnia po kilka tekstów.

Przez ten czas wyspecjalizował się jako marketer w branży szkoleniowej i kursów online. Jego praca nigdy nie polegała tylko na pisaniu. Podchodził do swoich projektów całościowo, zajmując się także całym procesem tworzenia contentu, prowadzeniem kampanii online, grafiką i stronami www. Łącząc w swojej pracy copywriting, e-mail marketing oraz wiele innych dziedzin, zdobył doświadczenie, które będzie miało dużo lepsze przełożenie na Twój biznes niż sama nauka pisania.

Przez 6 lat ściśle współpracował z Kołczem Majkiem (Michał Wawrzyniak / MentalWay) jako copywriter i manager marketingu. Obecnie współpracuje z Magdaleną Pawłowską. Oprócz tego prowadzi swój blog i tworzy kursy dla przedsiębiorców, którzy chcą samodzielnie pisać o swoim biznesie.

Jan Szustak - copywriter

Wybrane osoby i marki, z którymi współpracowałem:​

Zapisz się bezpłatnie, aby poznać
3 filary skutecznego email marketingu:

Regulamin | Polityka Prywatności
Copyright 2019 – Jan Szustak Tekstopia