Poznaj 5 elementów niezbędnych na każdej stronie internetowej
Dowiedz się, co klienci muszą zobaczyć na Twojej stronie internetowej, aby Twój biznes dzięki niej zarabiał i rozwijał się.
BEZPŁATNY WEBINARZapisz się i zobacz nagranie.
Zapisz się, aby obejrzeć nagranie z webinara:
Dowiedzieć się, jakie funkcje musi realizować Twoja strona www.
Łatwiej docierać do klientów odwiedzających Twoją stronę.
Poznać sposoby na prostsze przekazanie tego, czego klienci szukają.
Zrozumieć, jak efektywnie wykorzystać ruch na stronie www.
Dla kogo przede wszystkim będzie ten webinar:
Ekspertów
Jeżeli zarabiasz lub planujesz zarabiać na swojej wiedzy i doświadczeniu przez Internet, dowiesz się, jak sobie to ułatwić.
Przedsiębiorców
Jeżeli samemu prowadzisz marketing swojej firmy i chcesz robić to skuteczniej, dołącz do webinara.
Freelancerów
Sprzedajesz i promujesz online swoje usługi i talenty? Na webinarze znajdziesz kilka podpowiedzi dla siebie!
Wybrane osoby i marki, z którymi współpracowałem:
Człowieka oceniamy po kilku zachowaniach, fachowca po jego efektach. Najważniejsze jest jednak jak te cechy przełożą się na nas, gdy wykonają dla nas obiecaną pracę. Po Janku można się spodziewać jednego. Zrobi więcej, z dużo większym zaangażowaniem niż inni.
Przez wiele lat zajmował się dla mnie marketingiem i wiele z moich sukcesów zawdzięczam jego oddaniu oraz umiejętnościom.
Michał Wawrzyniak vel Kołcz Majk
O mnie:
Jan Szustak
Nazywam się Janek Szustak. Direct response copywritingiem i email marketingiem zajmuję się od 2012 roku. Uczyłem się na warsztatach, amerykańskich szkoleniach online, z książek, od mądrzejszych ode mnie i przede wszystkim pisząc każdego dnia realizując projekty dla moich klientów.
Przez ten czas wyspecjalizowałem się jako marketer w branży szkoleniowej, ale radzę sobie równie dobrze w każdej innej. Moja praca nigdy nie polegała tylko na pisaniu. Podchodziłem do moich projektów całościowo, zajmując się także całym procesem tworzenia contentu, prowadzeniem kampanii online, grafiką i stronami www. Łącząc w swojej pracy copywriting, e-mail marketing oraz wiele innych dziedzin, zdobyłem doświadczenie, które będzie miało dużo lepsze przełożenie na Twój biznes niż sama nauka pisania.