Blog

Marketingowe podsumowanie 2020 i plany na 2021

M

Wiele strategii i planów marketingowych runęło na początku 2020. Ale działać trzeba było, bo biznes potrzebuje klientów i pieniędzy. Dlatego nikt nie składał broni. Jedni uparcie chcieli robić wszystko tak, jak gdyby nie było pandemii i świat działał normalnie. Inni z dnia na dzień musieli skupić się na zaistnieniu w świecie online, bo stacjonarna część biznesu nie mogła normalnie zarabiać...

7 składników ciekawego newslettera, który odbiorcy chcą dostawać

7

Kiedy mamy słabe wyniki w mediach społecznościowych, winimy za to złe korporacje, które chcą od nas kasy. Kiedy słabo nam idzie w email marketingu… Wiadomo, nikt już nie korzysta z maila i uważamy, że każdy newsletter traktowany jest przez odbiorców jak SPAM. Ile razy już to słyszałeś? Ile razy czytałaś takie opinie na facebookowych grupach? Prawda jest taka, że marketing organiczny w mediach...

WYWIAD Co klienci chcą czytać i jak to napisać?

W

Kamil Dyrtkowski z portalu „Jak wygrać z bankiem?” zaprosił mnie, abym udzielił wywiadu dla jego społeczności na temat copywritingu. Tutaj możesz obejrzeć zapis z tego wywiadu i poznać odpowiedzi na te i wiele więcej pytań:W czym copywriting może pomóc przedsiebiorstwu?W jakich branżach najlepiej się sprawdzi?Od czego zacząć, aby pisać ciekawe teksty?Wszyscy mówią, że ludzie nie czytają… więc...

Po co Ci strona internetowa?

P

Wiem, że pytanie w tytule brzmi jak nonsens, bo przecież obecnie każdy biznes musi mieć stronę internetową. Zgadzam się. Ale zadaję to pytanie, aby przejść do refleksji nad tym, jakie cele przyświecają właścicielom stron internetowych. Na pewno przyznasz mi rację, że w części biznesów nic by się nie zmieniło, gdyby jednak nie mieli swojej strony. Bo kiedy na nią zaglądasz nie ma tam żadnych...

Jak napisać ofertę? 7 niezbędnych elementów

J

Kiedy zastanawiasz się, jak napisać ofertę, która naprawdę przykuje uwagę klienta i sprzeda, prawdopodobnie masz pustkę w głowie albo setki pomysłów. Pisanie ofert nie musi być trudne, kiedy poznasz ważne elementy, na które klienci zwracają uwagę oraz kiedy zrozumiesz, jak trafić w sedno ich potrzeb.W tym wpisie pokażę Ci, jak się przygotować do pisania oferty i jakie 7 elementów musisz w niej...

Moja odpowiedź na zdanie „Ja nie umiem pisać.”

M

Zdanie „Ja nie umiem pisać.”, „Ja się nie nadaję do pisania.” i inne jego wariacje słyszę lub czytam niemal codziennie. Zawsze uśmiecham się, kiedy to słyszę. Bo to bzdura. Dlatego w typ wpisie pokażę Ci, jak zacząć z copywritingiem.Rozumiem, że czasami teksty przychodzą z trudem, albo nie są takie, jak tego chcesz. Ale naprawdę każdy z nas ma w sobie tę umiejętność. Po prostu, jak wszystko...

Najsilniejszy argument sprzedażowy – jak sprzedawać copywritingiem?

N

Sprzedaż. Do niej prowadzi niemal wszystko, co robimy w biznesie. Technik i koncepcji, jak przekonać klienta, aby kupił nie da się zliczyć. Jednak, jak we wcześniejszych wpisach na blogu, chcę Ci to uprościć. Owszem, istnieją zaawansowane schematy opisane w przepastnych książkach oraz bardzo konkretne skrypty pokazujące, jak to zrobić. Jednak kiedy zobaczysz odpowiednio dużo kampanii...

Uniwersalna technika pisania #2 – Kupowanie czasu odbiorców

U

Czas – nasz najcenniejszy zasób. Każdy ma go tyle samo. Prawie każdemu go brakuje. Straconego czasu nie odzyskamy. Wiem, wiem, banały. Ale są ważne, żeby przypomnieć Ci, jak istotną rolę odgrywa czas w naszym życiu. Gdybyśmy tak często o tym nie zapominali, marketing byłby łatwiejszy. Zakład? 😉Zbyt często tworząc komunikaty marketingowe skupiamy się na odróżnieniu od konkurencji czy...

Jak copywriting ułatwia wideo marketing?

J

W Internecie nikt nie czyta. Dzisiaj rządzi wideo! Sporo się o tym mówi od kilku lat, Tobie na pewno również wpadły w oko takie dyskusje lub porady. O ile zgadzam się z tym, że wideo rządzi w sieci, o tyle, chociaż to bardzo niepopularne zdanie, uważam, że ludzie czytają. Mało, ale robią to. Zresztą filmy w sieci konsumujemy podobnie jak tekst. Skaczemy po nich, szukając tego, co nas zainteresuje...

Co jest ważniejsze na stronie www? Treść czy wygląd?

C

Zdania są podzielone. Nic dziwnego, w końcu każdy na czymś zarabia. Jedni tworzą treści, inni grafikę i szablony stron. Na tym podziale niestety najwięcej tracą osoby zlecające wykonanie swojej strony internetowej. Zbytnie skupienie na tylko jednym z dwóch aspektów witryny sprawi, że nie będzie skuteczna i nie spełni swojego zadania. A Ty możesz utknąć na lata ze słabą stroną. Ale nie chodzi...

Ostatnie wpisy

Kategorie