Nieważne co ani jak napiszesz, jeżeli nie przyciągniesz uwagi swojej grupy docelowej. Równie dobrze można by nie pisać nic. Brutalne,
Nieważne co ani jak napiszesz, jeżeli nie przyciągniesz uwagi swojej grupy docelowej. Równie dobrze można by nie pisać nic. Brutalne,
Koncepcja idealnego klienta jest kusząca. Dobrze jest wiedzieć, kto jest Twoim „idealnym” klientem na etapie koncepcyjnym, kiedy zaczynasz i rozkręcasz
Przewijamy, przewijamy i przewijamy news feedy w social mediach, aż natkniemy się na coś, co przykuje naszą uwagę. Poza tym
Jaki jest Twój pierwszy odruch, kiedy masz dużo twórczej pracy do wykonania i mało czasu? Założę się, że w 99%
Kiedy studiowałem marketing i zarządzanie, poprawną odpowiedzią na 99% pytań stawianych przez profesorów było „To zależy”. Przy podejmowaniu decyzji zawsze
Pobierz raport PDF „WYZWALACZE SŁÓW” i zacznij pisać regularnie! Znajdziesz w nim 5 sposobów, aby odblokować kreatywność i zacząć wreszcie
Często błędnie zakładamy, że umiejętność pisania liter i słów to umiejętność tworzenia ciekawych i skutecznych tekstów. Jeżeli zdarzyło Ci się
Co powinno znaleźć się w treści posta, emaila, strony sprzedażowej, ulotki? Jest to jedno z pytań, które słyszę najczęściej. Tutaj
Dlaczego masz ten konkretny telefon? Dlaczego korzystasz z tego konkretnego operatora? Dlaczego Twoje ubrania mają określoną metkę? Dlaczego wybierasz napoje
„Nikt już nie czyta emaili.”„Dzisiaj rządzą media społecznościowe.”„Ludzie uważają emaile za SPAM, lepiej ich nie wysyłać.”„W emailach brakuje interakcji z
Pamiętasz grę „The Sims”? Gdybyśmy dzisiaj mogli spojrzeć na swoich klientów, jak na simy, marketing i sprzedaż byłyby takie proste…
Uważam, że jest jeden, kluczowy i najważniejszy element, bez którego nie ma dobrego copywritingu, ani żadnego innego pisania. Jest to